

Miehelle väsäsin synttärikakuksi ihan tavallisen banaani rahka kakun jossa päällä on fazerin sinistä suklaata


Ja sitten tein ihka ensimmäisen voileipäkakkuni, ja se oli ihan syötävääkin =)
keskiviikko, 25. marraskuu 2009


Miehelle väsäsin synttärikakuksi ihan tavallisen banaani rahka kakun jossa päällä on fazerin sinistä suklaata


Ja sitten tein ihka ensimmäisen voileipäkakkuni, ja se oli ihan syötävääkin =)
Kommentit